2014. június 29., vasárnap

Kritika #5

Sarki Fény (Alexander Rybak fanfiction)
Blog címe: Sarki Fény (Alexander Rybak fanfiction)
Blog írója: Leah Hope Eastbrook

Kinézet:
Huhh... nagyon sokat gondolkoztam azon, hogy mégis hogyan kezdjem el, végül úgy döntöttem, onnan indítom, ahonnan az előzőt is. Mégpedig a design készítőjétől. Amikor láttam, hogy ezúttal az egész a te munkád nagyon megörültem.
A fejléced, először amikor megpillantottam elnyerte a tetszésemet. Ahogy tovább néztem, elkezdtem azt érezni, hogy valami hiányzik belőle. Ennek véleményem szerint az az oka, hogy a világos fejlécalapon nagyon kitűnik Frida karaktere. A fejlécalap ettől függetlenül nagyon jó, passzol a blog további színeihez, hideg hangulatot kölcsönöz a blognak, ami igazából nem baj, mert északon játszódik.
A hátteret tekintve nincsen sok hozzáfűzni valóm. nem üt el a színe és nem is hívja fel magára túlságosan a figyelmet.
A modulsávod is szépen ki van töltve, a használt szövegdobozok sem ütnek el. A betűtípusok és a betűszínek is megfelelőek, olvashatóak.  A karaktereket is jól választottad meg, már amelyiket te választottad és nem valós személy. A menü is szépen van megcsinálva.
Gratulálok a kidolgozott designhoz és hogy végre a te munkád.

Történet:
Megint nagyon feladtad nekem a leckét. Őszintén szólva nem igazán szívelem, amikor úgy kérik ki a véleményemet, hogy egy vagy két rész van fenn, mert nem lehet a történetről rendes kritikát írni. Ettől függetlenül megpróbálom a legjobbat nyújtani. Szóval arról írok, amiről tudok.
Nagyon tetszik a fülszöveg, ugyanolyan fantáziadús, mint a műkorcsolyás blogodnál, felhívja az olvasó figyelmét, ösztönzi arra, hogy elolvassa az egészet. A szereplők bemutatását is nagyon szépen megoldottad. Általában a szokásos a név, kor, foglalkozás, hobbi stb. nagyjából önéletrajz szerűen, kevés az olyan eset, hogy egy rövid bemutatást kapunk, ez tetszik.
Magát a sztorit illetően.. hát.... sok minden nem történt. Szépen bevezetted a történetet, el lehet képzelni mi lesz a továbbiakban, főleg, ha az ember végigolvassa a menüpontok alatt leírtakat. Érdekesnek néz ki az eddigiek alapján és fantáziadúsnak tűnik.

Írásmód:
Mint ahogy ebben a blogban is észrevettem, nagyon színesen tudsz fogalmazni. Most sokkal több leírást sikerült olvasnom, mint az előzőben és megmutatkozott, hogy nagyon jól le tudod írni a környezetet. Megjelenik az olvasó előtt a helyszín, az érzelmek. A szereplőket is szépen formálod meg, tetszik, hogy életszerűek és nem akarod tökéletessé tenni őket. Hibákat ezúttal sem találtam sem helyesírásit, sem szóismétlést, még félreütést sem. 

Megjegyzések:
Mit is jegyeznék meg? Talán azt, hogy utálok ilyen keveset írni és szörnyen szégyellem magam. Ez természetesen annak az eredménye, hogy nem találtam eget rengető hibákat, vagy éppen sokat, de annak is köszönhető, hogy sajnos nem volt túl hosszú a történet, mégis szégyellem magam. Ettől függetlenül jónak ígérkezik, amin dolgozol. Csak így tovább!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése